Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Δήλωση Περιφερειάρχη για τις δημοτικές εκλογές




Ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφων, είπε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
"Έχω δηλώσει αρχικά στην παράταξή μου, σε όλους όσους πορεύτηκαν μέχρι σήμερα μαζί μου,  ότι ουδείς πρέπει να έχει στο μυαλό του, ότι μπορεί εγώ να αναμειχθώ με τις  τοπικές εκλογές. Δηλαδή, όποιος θέλει, μπορεί να είναι υποψήφιος, αλλά από κει πέρα όμως εγώ ουδεμία ανάμειξη θα έχω στις εκλογές. Δεν είναι ηθικό, ούτε τίμιο. Η κάθε τοπική κοινωνία σε ένα Δήμο, γνωρίζει καλύτερα να αποφασίσει και να πει ποιός θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος. Σε καμία  εκλογική μάχη της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης δεν θα έχω καμία συμμετοχή, ούτε ποιοί θα είναι υποψήφιοι, ούτε πως θα καταρτίσουν συνδυασμούς, ούτε τι θα κάνουν με τις εκλογές. Αν θα είμαι υποψήφιος θα ασχοληθώ μόνο με την Περιφέρεια".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου