Προγράμματος Mentoring του
Πανεπιστημίου Ιωαννίνων από τη Δομή Απασχόλησης & Σταδιοδρομίας και το
Γραφείο Διασύνδεσης του Π.Ι.Η Δομή Απασχόλησης και
Σταδιοδρομίας (ΔΑΣΤΑ) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και το Γραφείο Διασύνδεσης
στο πλαίσιο δράσεων που υλοποιούν για την υποστήριξη των φοιτητών και αποφοίτων
του Ιδρύματος σε θέματα απασχόλησης, σταδιοδρομίας και επιχειρηματικότητας
υλοποιούν το "Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων".
Το Πρόγραμμα Mentoring αξιοποιεί τη σχέση συνεργασίας που
αναπτύσσεται ανάμεσα σε ένα έμπειρο επαγγελματία και ένα τελειόφοιτο ή νεαρό
απόφοιτο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με σκοπό την υποστήριξη του νεαρού ατόμου
στη διαχείριση της προσωπικής του μάθησης, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει τις
προοπτικές του, μέσα από την ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών, πληροφοριών και
πρακτικών συμβουλών για ένα τομέα απασχόλησης.
Ακολουθώντας τη ροή υλοποίησης
του Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί η 1η
Ομαδική Συνάντηση μεντόρων και καθοδηγούμενων, η οποία θα λάβει χώρα την Τετάρτη 9 Απριλίου 2014, στις 5.00μμ στο
χώρο της Μονής Δουρούτης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Σκοπός της συνάντησης είναι η
ενημέρωσή των Μεντόρων για το Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
η εκπαίδευσή τους στις αρχές και τη φιλοσοφία του Mentoring καθώς και στη
διαχείριση της σχέσης τους με τους καθοδηγούμενούς τους και η πρώτη συνάντησή
και γνωριμία τους με τους καθοδηγούμενους τους.
Την εκπαίδευση των Μεντόρων θα
πραγματοποιήσει η κα Δρ Σοφία Πρωτόπαπα,
Οργανωσιακή Ψυχολόγος, Wellness Consultant, και η κα Έφη Γερωνυμάκη,
Υπεύθυνη της ΔΑΣΤΑ, Συντονίστρια του Προγράμματος Mentoring,
Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.
Η Δομή Απασχόλησης &
Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ευχαριστεί θερμά τους εθελοντές
Μέντορες που με τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων συμβάλλουν στο να δημιουργηθεί μια πλούσια δεξαμενή γνώσης και
εμπειρίας, πρόσφορη για αξιοποίηση από νέους ανθρώπους.
Πληροφορίες για το Πρόγραμμα Mentoring του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων είναι
διαθέσιμες στον ιστότοπο της ΔΑΣΤΑ: http://dasta.uoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου