Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Νέο Nissan Qashqai- To oδηγούμε



Μετά από έξι χρόνια και δύο εκατομμύρια μονάδες παραγωγής ήρθε η ώρα της δεύτερης γενιάς για το κροσόβερ της Νissan. Χωρίς να αλλοιώνονται τα βασικά χαρακτηριστικά της σιλουέτας, η επιβλητικότερη εμφάνιση είναι απόλυτα σύγχρονη και αρκετά αεροδυναμική (cd 0,32) για τα δεδομένα ενός οχήματος με μεγάλους τροχούς και απόσταση από το έδαφος.
Μακρύτερο, πλατύτερο και ελαφρά χαμηλότερο δείχνει αρκετά επιθετικό, χάρις και στο ενιαίο σύνολο μάσκας-φώτων. Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί παραπέμποντας σε αυτοκίνητο ακριβότερης κατηγορίας, χάρις στην σχεδίαση του ταμπλό και την ποιότητα των υλικών. Οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (430 λτ. τώρα πια) έχουν βγει κερδισμένοι, κάτι που ισχύει και για την πρακτικότητα. Όσοι ενδιαφέρονται για περισσότερες θέσεις, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η έκδοση «+2» καταργήθηκε και το συγκεκριμένο κενό θα καλύψουν οι επταθέσιες εκδόσεις του νέου X-Trail.
H εταιρεία προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με την ονομασία safety shield (που γνωρίσαμε πρόσφατα και στο Note), τα οποία μπορεί να διαχειριστεί ο οδηγός μέσα από την μεγάλη κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται συστήματα: αυτόματου φρεναρίσματος τριών σταδίων, υποβοήθησης τυφλού σημείου, αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και κόπωσης οδηγού, καθώς και αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων.Σε ότι αφορά την ενεργητική ασφάλεια, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν την: ευστάθεια του οχήματος, τις κινήσεις κατά τον εγκάρσιο άξονα σε ανώμαλο οδόστρωμα και την διαχείρηση της πρόσφυσης στις στροφές προσομοίωνοντας την λειτουργία ενός μπλοκέ διαφορικού.

Η δεύτερη γενιά του Qashqai έχει βασιστεί σε μία νέα πλατφόρμα του ομίλου Nissan–Renault. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να δεχθεί την νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων βενζινοκινητήρων DIG-T, 1.2 (με 115 ίππους) και 1.6 λίτρων (ο τελευταίος θα αποδίδει 163 ίππους και θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι). Φυσικά υπάρχουν και οι dCi πετρελαιοκινητήρες του απερχόμενου μοντέλου, ο αρκετά βελτιωμένος 1500αρης των 110 ίππων (με εκπομπές ρύπων 99 γρ./χλμ) και ο εξαιρετικός 1600αρης των 130 ίππων. Στάνταρ είναι το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, ενώ oi 1600αρηδες θα μπορούν να παραγγελθούν με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT (αργότερα θα διατίθεται και στον 1.2 βενζίνης) , κάτι που ισχύει και για το αυτοματοποιημένο σύστημα τετρακίνησης, του προηγούμενου μοντέλου. Οι τετρακίνητες εκδόσεις θα διαθέτουν πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, την στιγμή που στις υπόλοιπες θα υπάρχει ένας ημιάκαμπτος άξονας.
Στην πρώτη επαφή με το Qashqai επί ισπανικού εδάφους, οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Η ποιότητα κύλισης έχει βελτιωθεί, όχι εις βάρος των κλίσεων στις στροφές, χάρις στα νέα αμορτισέρ διπλού εμβόλου. Ο νέος 1200αρης κινητήρας αφήνει αρκετά καλές εντυπώσεις με την συνολική λειοτυργία του και επ ουδενί δεν θα πρέπει να θεωρείται ως μία λύση ανάγκης, ο πετρελαιοκινητήρας όμως των 1.5 λίτρων τα καταφέρνει ακόμα καλύτερα σε ότι αφορά την ελαστικότητα και την κατανάλωση.

Ενδιιαφέρον παρουσιάζουν οι τιμές καθώς η έκδοση 1.2 ξεκινάει από τα 17.150 ευρώ, ενώ τα ντίζελ μοντέλα ξεκινούν από τα 19.710 ευρώ και 22.110 ευρώ για 1.5 και 1.6 αντίστοιχα. Στον μεγαλύτερο πετρελαιοκινητήρα προσφέρονται με μία επιπλέον χρέωση της τάξεως των 1.600 ευρώ και 1.900 ευρώ αντίστοιχα, το αυτόματο κιβώτιο και η τετρακίνηση.
Πηγή:autobild.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου