Κυριακή 6 Απριλίου 2014

''Τι διεκδικούμ​ε για την Ελλάδα στην Ευρώπη;''

   
      Η σύζυγος του Πρεβεζάνου αστυνομικο​ύ                                           Σταύρου Βαγγέλη, Βάσω Στάμου          υποψήφια Ευρωβουλευ​τής
Αυτό το ερώτημα καλούμαστε να απαντήσουμε όσοι διεκδικούμε την εκλογή μας στο Ευρωκοινοβούλιο την 25η Μαΐου.
Ονομάζομαι Βάσω Στάμου, είμαι 29 χρονών, πολιτική επιστήμων και είναι η πρώτη φορά που διεκδικώ την ψήφο των συμπολιτών μου με την «Ελιά»-Δημοκρατική Παράταξη, στις Ευρωεκλογές.
Αποφάσισα να κατέβω στον στίβο της πολιτικής έχοντας αποσαφηνίσει μέσα μου για ποιον λόγο το κάνω. Δεν με εκφράζει η λογική του «θα σας τα δώσουμε όλα πίσω», το άκριτο «ναι» σε όλα, που μας οδήγησε εδώ.
Το να πληρώνει το κράτος και ο λαός, για παθογένειες του παρελθόντος είναι κάτι που πρέπει να απαγορεύσουμε να συμβεί στην ευρωπαϊκή Ελλάδα του μέλλοντος που θέλουμε .
Δεν με εκφράζει η συντηρητική διαδικασία της λιτότητας και της συγκέντρωσης του πλούτου στους λίγους.
Διεκδικώ την συμμετοχή της Ελλάδας στην Ευρώπη των λαών, των ιδεών, του πολιτισμού, της προόδου και των δικαιωμάτων. Διεκδικώ τη συμμετοχή της χώρας μου στη παραγωγική διαδικασία ισότιμα. Η χώρα μας έχει πολλές δυνατότητες τις οποίες οφείλουμε να αναδείξουμε.
Η γενιά μας είναι η πιο μορφωμένη, η πιο καταρτισμένη και η πιο επαρκής. Οφείλουμε να δώσουμε χώρο στις νέες ιδέες και προτάσεις. Διεκδικώ την συμμετοχή μου στην πρόταση που κατεβάζουμε με γνώμονα την βελτίωση του επιπέδου ζωής των συμπολιτών μου σε ολόκληρη την Ευρώπη. Είμαι μια Ευρωπαία Πολίτης με ελληνική καταγωγή. Είμαι μια Ελληνίδα στην Ευρωπαϊκή μας οικογένεια.
Αυτό που διεκδικώ μέσα από την ψήφο σας είναι να υλοποιήσω το όνειρο μου για την Ευρώπη του 2020 και την πορεία της χώρας μας μέσα σ' αυτή βάσει ενός υγιούς προγράμματος και με πολύ δουλειά!

Μπορώ και θέλω πολύ! Διεκδικώ τη στήριξή σας να τα καταφέρω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου